Способи оплати
Способи доставки
Регіони доставки
Умови повернення та обміну
Повернення товару за домовленістю протягом 14 днів
Умови повернення товару належної якості
Протягом 14 днів з моменту передачі покупцю товар можна повернути або обміняти, якщо він не був у вжитку і збережена упаковка.
У разі різниці в ціні виконується перерахунок з продавцем.
Зворотня доставка - за рахунок покупця.
Умови повернення товару неналежної якості
Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:
наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є суттєвим;
збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
цілісність комплекту не порушено.
Зворотня доставка - за рахунок продавця.
Способи повернення товару
Для повернення товару необхідно зв'язатися із представниками інтернет-магазину для отримання інформації про те, на який склад здійснити відправку.
Кошти надходять на рахунок покупця протягом 7 банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.
Умови повернення коштів
Можливі такі варіанти повернення коштів:
При оплаті товару платіжною банківською картою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.
При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (онлайн платіж), повернення коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів на картку, з якої було здійснено оплату.
При оплаті товару банківським переказом або в інший спосіб, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.
Умови гарантії
Датою початку гарантійного обслуговування є дата, вказана у товарно-транспортній накладній, яку перевізник надає споживачу в момент отримання ним відправлення. Обов'язково зберігайте чек або товарно-транспортну накладну протягом гарантійного строку.
Гарантія якості виробів поширюється на виробничі дефекти.
Важливо: гарантія припиняє дію, якщо клієнт вносив зміни в конструкцію виробу або проводив ремонт самостійно.
Гарантія не надається, якщо:
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок дій покупця чи третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах.
Гарантія якості виробів не поширюється на:
- абразивне зношування;
- вплив екстремальних температур, розчинників, кислот та лугів;
- неправильне зберігання;
- недбалу експлуатацію та догляд.
Якщо ви виявили дефект, потрібно сфотографувати товар так, щоб видно було дефекти та надіслати фото на e-mail,automax.adsnew@gmail.com вказавши номер замовлення. Вам зателефонує представник магазину. За вашим вибором здійснюється обмін товару на аналогічний або повернення коштів.