Оплата і доставка

Способи оплати

Післяплата
Оплата під час самовивезення по м. Одеса
Оплата за реквізитами на розрахунковий рахунок

Способи доставки

Самовивіз
Одесса, Люстдорфська дорога 16а
Безкоштовно
Продавець у відпустці

Регіони доставки

Україна (по всіх регіонах)

Умови повернення та обміну

Повернення товару за домовленістю протягом 14 днів

Умови повернення товару належної якості

Протягом 14 днів з моменту передачі покупцю товар можна повернути або обміняти, якщо він не був у вжитку і збережена упаковка.

У разі різниці в ціні виконується перерахунок з продавцем.

Зворотня доставка - за рахунок покупця.

Умови повернення товару неналежної якості

Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:

наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є суттєвим;

збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;

цілісність комплекту не порушено.

Зворотня доставка - за рахунок продавця.

Способи повернення товару

Для повернення товару необхідно зв'язатися із представниками інтернет-магазину для отримання інформації про те, на який склад здійснити відправку.

Кошти надходять на рахунок покупця протягом 7 банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.

Умови повернення коштів

Можливі такі варіанти повернення коштів:

При оплаті товару платіжною банківською картою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.

При оплаті товару через платіжні системи, встановлені в інтернет-магазині (онлайн платіж), повернення коштів буде здійснено протягом 7 банківських днів на картку, з якої було здійснено оплату.

При оплаті товару банківським переказом або в інший спосіб, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.

Умови гарантії

Термін гарантійного обслуговування кожного товару вказано в експлуатаційних документах.
Датою початку гарантійного обслуговування є дата, вказана у товарно-транспортній накладній, яку перевізник надає споживачу в момент отримання ним відправлення. Обов'язково зберігайте чек або товарно-транспортну накладну протягом гарантійного строку.
Гарантія якості виробів поширюється на виробничі дефекти.
Важливо: гарантія припиняє дію, якщо клієнт вносив зміни в конструкцію виробу або проводив ремонт самостійно.
Гарантія не надається, якщо:
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок дій покупця чи третіх осіб;
- порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах.

Гарантія якості виробів не поширюється на:
- абразивне зношування;
- вплив екстремальних температур, розчинників, кислот та лугів;
- неправильне зберігання;
- недбалу експлуатацію та догляд.

Якщо ви виявили дефект, потрібно сфотографувати товар так, щоб видно було дефекти та надіслати фото на e-mail,automax.adsnew@gmail.com вказавши номер замовлення. Вам зателефонує представник магазину. За вашим вибором здійснюється обмін товару на аналогічний або повернення коштів.