ФОП
Політика повернення та відшкодування

Політика повернення та відшкодування

Умови повернення товару належної якості

Протягом 14 днів з моменту передачі покупцю товар можна повернути або обміняти, якщо він не був у вжитку і збережена упаковка.
У разі різниці в ціні виконується перерахунок з продавцем.
Зворотня доставка - за рахунок покупця.

Умови повернення товару неналежної якості

Покупець може повернути товар продавцю за таких умов:
наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є суттєвим;
збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
цілісність комплекту не порушено.
Зворотня доставка - за рахунок продавця.

Способи повернення товару
Для повернення товару необхідно зв'язатися із представниками інтернет-магазину за номером телефону +380 (68) 275-22-39
для отримання інформації про те, на який склад здійснити відправку.

Кошти надходять на рахунок покупця протягом 7 банківських днів, після того як товар, що повертається, був доставлений на склад продавця і пройшов перевірку на відповідність умовам повернення.

Умови повернення коштів

Можливі такі варіанти повернення коштів:

При оплаті товару платіжною банківською картою, повернення коштів буде здійснено на картку, з якої було здійснено оплату. Наявність банківської платіжної картки при поверненні є обов'язковою.
При оплаті товару банківським переказом або в інший спосіб, який не передбачає використання банківської картки, необхідно зв'язатися з продавцем для отримання інформації про додаткові способи повернення коштів.